Tag Archives: skazany na bluesa cda

WZROST ZAPOTRZEBOWANIA

14

 

Nastąpił wzrost zapotrzebowania na ekskluzywne domy, dworki, rezydencje, dacze poza miastem, baseny, łodzie motorowe, jachty, luksusowe i sportowe samochody, limuzyny. Pojawiła się też moda na antyczne meble, obrazy, ekskluzywne stroje i inne ekskluzywne dobra konsumpcyjne, kojarzone ze sty­lem życia wyższych sfer. W zakresie stroju styl biznesmena cha­rakteryzuje się elegancją. Dominują ubrania klasyczne, wyko­nane ze szlachetnych surowców. Popularnymi kreatorami mody w Polsce stają się uznani w świecie Versace, Hugo Boss, Karl Lagerfeld, Rene Lazard. Podobnie jak odzież, wysoką jakością charakteryzuje się galanteria skórzana i inne niezbędne akce­soria stylu biznesmena. Zmieniają się też poglądy na spędzanie czasu wolnego. Obec­nie modna stała się aktywność fizyczna. Moda ta spowodowała rozwój ośrodków sportowo-towarzyskich, tzw. fitness centers. Można w nich uprawiać aerobik, pływanie, trenować w siłowni, jak też korzystać z zabiegów odnowy biologicznej, porad psycho­logów, lekarzy, dietetyków, kosmetyczek i specjalistów z innych dziedzin medycyny. Powstają kluby tenisowe, jeździeckie, ośrod­ki sportowe, których członkiem można zostać po opłaceniu wyso­kich składek członkowskich, złożeniu deklaracji podporządkowa­nia się regulaminowi. Powstają też kluby elitarne, których człon­kiem można zostać po rekomendacji przez osoby pewne i godne zaufania lub wprowadzeniu przez aktualnego członka.

Witam! Nazywam się Krystian i bardzo serdecznie witam Was na moim blogu! Mam nadzieję, że zostaniecie ze mną na dłużej. Postaram się przekazać Wam wszelaką wiedzę na temat nauki jaką posiadam! Pozdrawiam Was i życzę miłej lektury!

WIELE FIRM

15

 

Elegancka kobieta wieczorem występuje w futrze, a rano poka­zuje się w butach sportowych i winylowej kurtce. Występuje też zjawisko łączenia różnych trendów mody w jednym stroju, na zasadzie przysłowiowego „kwiatka do kożucha”.Wiele firm podkreśla prestiżowe aspekty mody sportowej o charakterze elitarnym (golfowa, żeglarska, jeździecka), pod­kreślając znamiona jej ldasyczności i prestiżu. Przykładem ta­kiej strategii jest reklamowanie odzieży sportowej na niepogo­dę firmy „Loyd”. Odzież ta wyróżnia się doskonałą jakością, funkcjonalizmem, praktycznością i komfortem. Z racji ceny, spor­tów, do uprawiania których służy, angielskiego rodowodu, speł­nia również funkcje prestiżowe. Producenci i badacze rynku, agencje reklamowe powinni być świadomi zmian kulturowych przekazywanych za pośrednictwem mody w zakresie powstawa­nia nowych zwyczajów, kreowania nowych wartości i powstawa­nia nowych potrzeb. Obecnie zostaną przeanalizowane współczesne trendy w mo­dzie polskiej, w szerokim jej rozumieniu.Podstawową wartością wykreowaną przez gospodarkę ryn­kową w Polsce stał się sukces, głównie ekonomiczny. Wzrost statusu społecznego, uzyskanego za pomocą pieniądza, przy­czynił się do wprowadzania nowego stylu życia i nowych wzo­rów konsumpcyjnych. Wraz z wykształceniem się klasy wyższej w Polsce pojawiła się moda na styl biznesmena. Ma on charak­ter prestiżowy, związany z posiadaniem dóbr konsumpcji luk­susowej.

Witam! Nazywam się Krystian i bardzo serdecznie witam Was na moim blogu! Mam nadzieję, że zostaniecie ze mną na dłużej. Postaram się przekazać Wam wszelaką wiedzę na temat nauki jaką posiadam! Pozdrawiam Was i życzę miłej lektury!